Ste že kdaj pred spanjem pomislili, kaj vse se vam je zgodilo v preteklem dnevu? Ali pa, kaj se je zgodilo vašemu prijatelju? Kaj pa, kaj se je dogajalo vsem šestim bilijonom ljudi, ki naseljujo naš planet? Se vam zdi neverjetno, da bi to kdorkoli lahko vedel? Tudi sama do pred kratkim nisem niti pomislila, da bi bilo kaj takega sploh mogoče. Pa me je filmska industrija zopet presenetila.

Pripravlja se namreč globalno zasnovan projekt s privlačnim naslovom Life in a Day. Idejna očeta projekta, Kevin Macdonald in Ridley Scott, k sodelovanju tako vabita vse zemljane, ki so pripravljeni natanko 24.7. posneti svoje dogodivščine, interese, norčije in vsakdanje malenkosti, ter jih nato prek Youtube kanala deliti s širnim svetom. Iz prispelih posnetkov bo režiser – Macdonald – nato ustvaril dokumentarec, ki bo svet obkrožil novembra 2011.

Najbrž ne rabim posebej poudarjati, da se mi  zdi ideja fenomenalna, še manj pa, da komaj čakam soboto. Ideje že švigajo na vse strani: ene so bolj, spet druge pa manj uporabne. In naj se sliši še tako klišejsko – zadovoljna bom tudi, če se v dokumentarcu ne bo pojavilo tistih nekaj sekund mojega prispevka. Ostal mi bo namreč videoposnetek enega izmed mojih dni, ki me bo lično zapakiran vedno spominjal na to, da smo se vsaj enkrat v človeški zgodovini vsepovsod po svetu hkrati posvetili isti stvari.

