Surprise! Zelena kača zna računati. In to boljše kot jaz (no, ni da me je težko premagati, pa vendarle). Recimo, ve da je

>>> 3 + 6
9

in ve, da je

>>> (4. + 5.0)/ 4.0
2.25

Ammm… zakaj je pri prvi štirici decimalna pika, decimalke pa ni? A je isto če napišem (4 + 5)/4?

>>> (4 + 5)/4
2

Kaj?? Zakaj?

… …

… … …

… …

Wo-ho! Po pol ure premetavanja številk sem v profesorjevih izročkih modro pogledala par vrstic višje in našla odgovor:

če napišemo cela števila, potem računamo s celi števili, zaokroža pa se navzdol. Vedno. Pametna zelena kača ve kako to gre v resničnem svetu dohodkov. Če želimo točen rezultat pa moramo pač napisati tiste decimalne pike – pa čeprav za njimi ni nobene številke več.

OK, si bomo zapomnili. Zdaj pa grem reševat moj prvi ˝pravi˝ programerski problem, ki menda od mene zahteva uporabo funkcije. Upam, da ni govora o funkcijah v matematičnem smislu …

